Złota rączka dla Seniora

Złota rączka dla Seniora - 2024 rok

 

Mieszkańcy mogą uzyskać pomoc przy naprawie np. cieknącego kranu, zepsutych klamek i zamków, gniazdek, konserwacji drzwi, okien, przymocowaniu luster, obrazów, karniszy, uchwytów, półek itp. Firma zapewnia we własnym zakresie sprzęt typu: specjalistyczne narzędzia, gwoździe, smary, kleje, drabinę, itp. - niezbędne do wykonania pracy. Koszty zakupu materiałów, np.: klamek, zamków, żarówek, baterii, itp. koniecznych do usunięcia usterki są pokrywane ze środków przekazanych/ wydatkowanych przez beneficjenta usługi, tj. seniora.

Seniorzy telefonicznie zgłaszają usterki bezpośrednio do koordynatora usług lub osoby przez niego upoważnionej, przy czym decyduje kolejność zgłoszenia.

Pierwsza wizyta pracownika technicznego to wstępne oględziny i jeżeli to możliwie naprawa usterki na miejscu. W przypadku konieczności dokonania zakupu niezbędnych do naprawy materiałów, wymagana jest druga wizyta pracownika technicznego i usunięcie usterki. W sytuacji braku możliwości naprawy firma zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi. Termin realizacji usługi naprawczej, tj. pierwszej wizyty pracownika technicznego w domu seniora, od momentu telefonicznego zgłoszenia usterki, wynosi maksymalnie do dwóch tygodni.

Usługi świadczy Mariusz Jaworski z siedzibą: Petryki 24.

 

Zgłoszeń usterki do naprawy można dokonywać telefonicznie pod numerem telefonu 509 131 507  od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 18:00.

 

Zlota-raczka-senior_kaliszPL=news_870x520px-01.png [1.53 MB]