Zajmujesz się grafiką? Dołącz do zespołu Kancelarii Prezydenta Miasta!
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje:
- opracowywanie wizualnych koncepcji kampanii informacyjnych Miasta,
- opracowywanie wizualnych koncepcji materiałów okolicznościowych i promocyjnych na potrzeby Prezydenta Miasta,
- współpraca z wydawcami i agencjami reklamowymi w zakresie zamówień, koordynacji i wsparcia technicznego przy materiałach informacyjnych zamawianych przez Urząd Miasta,
- współprowadzenie i współtworzenie strony internetowej miasta i portali społecznościowych – przygotowywanie oprawy graficznej prezentowanych na niej materiałów,
- budowanie i utrzymywanie kanałów komunikowania się Prezydenta z mieszkańcami poprzez współredagowanie profilu FB miasta,
- prowadzenie kampanii informacyjnych dotyczących akcji i wydarzeń na terenie miasta w zakresie promocji wizualnej,
- zapewnienie materiałów informacyjnych związanych z informowaniem mieszkańców o akcjach społecznych odbywających się w Kaliszu prowadzonych przez Urząd Miasta.
Oferty można składać do 17 kwietnia w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Kalisza (ratusz, pokój 52). Szczegóły w Biuletynie Informacji Publicznej (SPRAWDŹ)