Dotacje 2020 – podsumowanie
28 kwietnia 2021
28 kwietnia 2021
W ramach dotacji w 2020 roku zmodernizowano następujące obiekty:
- Ul. Zamkowa 4 – nieruchomość należąca do osoby prywatnej; dotację rozliczono w kwocie 66 689,93 zł, całkowity koszt wykonania remontu elewacji budynku od strony podwórza wyniósł 135 734,78 zł.
- Ul. Podgórze 15 – nieruchomość należąca do osoby prywatnej; dotację rozliczono w kwocie 10 681,00 zł, całkowity koszt wykonania remontu klatki schodowej, bramy wjazdowej oraz stolarki drzwiowej wyniósł 22 481,00 zł.
- Ul. Zamkowa 17 – nieruchomość należąca do osoby prywatnej; dotację rozliczono w kwocie 18.965,00 zł, całkowity koszt wykonania odnowienia elewacji zewnętrznej budynku od strony podwórza wyniósł 37 930,02 zł.
- Ul. Kazimierza Pułaskiego 13 – nieruchomość należąca do osoby prywatnej; dotację rozliczono w kwocie 3 919,00 zł, całkowity koszt wykonania renowacji drzwi oraz bramy wejściowej głównej wyniósł 15 682,50 zł.
- Ul. Kanonicka 6 – nieruchomość należąca do Wspólnoty Mieszkaniowej; dotację rozliczono w kwocie 3 887,64 zł, całkowity koszt wykonania remontu dachu wyniósł 84 247,41 zł.
- Ul. Piekarska 2b – nieruchomość należąca do osoby prywatnej; dotację rozliczono w kwocie 57.827,64 zł, całkowity koszt wykonania remontu elewacji frontowej wyniósł 115 655,28 zł.
- Ul. Zamkowa 2 – nieruchomość należąca do Wspólnoty Mieszkaniowej; dotację rozliczono w kwocie 13 346,69 zł, całkowity koszt wykonania remontu dachu wyniósł 79 290,41 zł.
- Ul. Ułańska 6 – nieruchomość należąca do osoby prywatnej; dotację rozliczono w kwocie 51 652,37 zł, całkowity koszt wykonania remontu elewacji wyniósł 176 192,70 zł.
- Ul. Piskorzewska 6 – nieruchomość należąca do osoby prywatnej; dotację rozliczono w kwocie 14 250,87 zł, całkowity koszt wymiany okien i renowacji schodów wyniósł 29 000,00 zł.
- Ul. Śródmiejska 4 – nieruchomość należąca do osoby prywatnej; dotację rozliczono w kwocie 95 938,58 zł, całkowity koszt wykonania remontu dachu wyniósł 378 049,87 zł.
- Ul. Śródmiejska 20A – nieruchomość należąca do „Społem” Powszechnej Spółdzielni Spożywców w Kaliszu; dotację rozliczono w kwocie 28.022,19 zł, całkowity koszt wykonania remontu z kolorystyką elewacji budynku wyniósł 83 382,20 zł.
- Ul. 3-go Maja 20 – nieruchomość należąca do Wspólnoty Mieszkaniowej; dotację rozliczono w kwocie 98 634,73 zł, całkowity koszt wykonania remontu dachu wyniósł 249 676,48 zł.
- Ul. Zacisze 6-12 i Ul. Ułańska 2-4 – nieruchomość należąca do Spółdzielni Mieszkaniowej Budowlani; dotację rozliczono w kwocie 95 208,36 zł, całkowity koszt wymiany stolarki okiennej oraz drzwiowej w budynku położonym przy ul. Ułańskiej 2-4 oraz wykonania remontu dachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynku położonym przy ul. Zacisze 6-12 wyniósł 191 811,24 zł.
Tekst i zdjęcia: Biuro Rewitalizacji