„Seniorze - spotkajmy się w sieci”
Kampania edukacyjno-informacyjna „Seniorze - spotkajmy się w sieci” powstała dzięki współpracy Ministerstwa Cyfryzacji (obecnie: KPRM), Państwowego Instytutu Badawczego NASK i Warszawskiego Instytutu Bankowości – laureata konkursu „(Nie)Bezpieczni w sieci – konkurs na najlepszą kampanię edukacyjną”. Celem konkursu, skierowanego do organizacji pozarządowych, było budowanie świadomości Polaków na temat bezpieczeństwa w internecie.
Celem kampanii jest zwiększenie wiedzy w zakresie bezpieczeństwa seniora w internecie. Seniorzy mogą dowiedzieć się jak bezpieczniej korzystać z rozrywki i komunikacji przez internet oraz jak szybko i wygodnie załatwiać różne sprawy online. Materiały edukacyjne wprowadzą ich też w świat ochrony danych oraz dostarczą informacji na temat metod oszustów w sieci, na które trzeba szczególnie uważać. Więcej informacji TUTAJ