Szukamy najciekawszej witryny - konkurs
Witryny mogą zgłaszać przedsiębiorcy indywidualni - właściciele lokali użytkowych z terenu całego miasta. Udział w konkursie jest bezpłatny.
Zgłoszenia, czyli zdjęcia witryn o rozdzielczości co najmniej 800x600 px wraz z nazwą lokalu, adresem oraz linkiem do strony lokalu na portalu społecznościowym Facebook (o ile lokal takową posiada) należy przesłać do 20 grudnia 2021 roku pocztą elektroniczną na adres: kpm@um.kalisz.pl, w temacie wiadomości wpisując: "Konkurs na witrynę".
Zdjęcia biorące udział w konkursie zostaną opublikowane w poście na oficjalnej stronie Miasta Kalisza na portalu społecznościowym Facebook „Kalisz. Dopisz swoją historię” w terminie od 24 grudnia 2021 roku o godzinie 10:00 do 27 grudnia 2021 roku o godzinie 10:00.
Pięć zwycięskich witryn zostanie nagrodzonych przez Prezydenta Miasta Kalisza zestawem upominków miejskich.
Organizatorem konkursu jest Miasto Kalisz. Szczegółowe informacje znajdują się w regulaminie konkursu.
- regulamin_witryny_2021.pdf 55.72KB PDF