Urzędowe media społecznościowe z nagrodą

Urząd Miasta Kalisza otrzymał nagrodę Złoty Lajk za najbardziej angażującą komunikację samorządową w mediach społecznościowych i Internecie w kategorii video profil miejski. Nagrodę, przyznawaną przez Radę Programową Local-SoMe oraz Związek Miast Polskich, wręczono podczas III Samorządowego Kongresu Internetu i Mediów Społecznościowych Local-Some'24 we Wrocławiu.

Kapituła konkursowa, przyznająca Złote Lajki, ocenia zarówno jakość treści, jak i zaangażowanie społeczności, które razem tworzą efektywną komunikację w mediach społecznościowych i Internecie. Nagrody podkreślają znaczenie i wpływ mediów społecznościowych na życie publiczne i samorządowe. Analiza obejmuje okres ostatnich 12 miesięcy aktywności na różnych platformach mediów społecznościowych.

- Cieszymy się, że Kalisz kolejny raz został doceniony. Nagroda pokazuje, że nie tylko sami internauci – mieszkańcy i przyjaciele naszego miasta – ale również eksperci wysoko oceniają prowadzoną przez nas komunikację w mediach społecznościowych i Internecie. A warto podkreślić, że materiały przygotowujemy własnym sumptem, pracą urzędników – pasjonatów, którzy kochają Kalisz – nie korzystając z zewnętrznych agencji marketingowych. Za pomocą naszych kanałów komunikacyjnych informujemy o tym, co dzieje się w mieście, pokazujemy jego wyjątkowość i atuty, zapraszamy na liczne wydarzenia – mówi Iwona Cieślak, naczelniczka Kancelarii Prezydenta Miasta Kalisza, odpowiedzialnej m.in. za komunikację Urzędu Miasta Kalisza w mediach społecznościowych i Internecie.

W minionym roku kaliski magistrat także został nagrodzony Złotym Lajkiem za najbardziej angażującą komunikację samorządową w mediach społecznościowych i Internecie, ale w kategorii content profil miejski.

Tekst: Juliusz Kowalczyk, zdjęcie: Kancelaria Prezydenta Miasta Kalisza
Wersja do druku
Wersja PDF