Otwarty konkurs ofert na realizację w 2025 roku zadania publicznego pn. wsparcie w dofinansowaniu wkładu własnego w 2025 roku
Pełna treść ogłoszenia znajduje się w załączniku.
Termin i warunki składania ofert:
1. Oferty na realizację zadania będącego przedmiotem konkursu należy składać wyłącznie w Generatorze Wniosków na platformie https://www.witkac.pl/#/Contest/View/37046 w terminie do dnia 16 czerwca 2025 roku.
2. Wygenerowane za pomocą platformy potwierdzenie złożenia oferty należy złożyć najpóźniej do dnia 16 czerwca 2025 roku. Potwierdzenia mogą być składane w następujący sposób:
• w formie papierowej – wydrukowane i prawidłowo podpisane potwierdzenie wygenerowane za pomocą platformy należy dostarczyć do Wydziału Spraw Społecznych i Mieszkaniowych Urzędu Miasta Kalisza, ul. Kościuszki 1a, I piętro, pok. 120, w dni robocze (poniedziałek–piątek) w godzinach od 7:30 do 15:30;
• w formie elektronicznej – za pośrednictwem:
◦ platformy ePUAP – adres elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP:
- /20t18jhef6/skrytka
- /20t18jhef6/SkrytkaESP
◦ usługi e-Doręczenia – adres elektronicznej skrzynki podawczej e-Doręczenia:
- AE:PL-93965-31079-RIEEI-28
przy czym dokumenty muszą być opatrzone wymaganym podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym) zgodnie z obowiązującymi zasadami doręczeń do Urzędu Miasta Kalisza.
W przypadku złożenia potwierdzenia drogą elektroniczną, należy dodatkowo przesłać wiadomość e-mail na adres: wssm@um.kalisz.pl, informującą o złożeniu potwierdzenia drogą elektroniczną. Za datę dostarczenia potwierdzenia złożenia oferty uznaje się datę i godzinę wpływu do Urzędu Miasta Kalisza.