Otwarty konkurs ofert na realizację w 2025 roku zadania publicznego pn. wsparcie w dofinansowaniu wkładu własnego w 2025 roku

Prezydent Miasta Kalisza ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację w 2025 roku zadania publicznego pn. wsparcie w dofinansowaniu wkładu własnego w 2025 roku

Pełna treść ogłoszenia znajduje się w załączniku.

Termin i warunki składania ofert:

1. Oferty na realizację zadania będącego przedmiotem konkursu należy składać wyłącznie w Generatorze Wniosków na platformie https://www.witkac.pl/#/Contest/View/37046 w terminie do dnia 16 czerwca 2025 roku.

2. Wygenerowane za pomocą platformy potwierdzenie złożenia oferty należy złożyć najpóźniej do dnia 16 czerwca 2025 roku. Potwierdzenia mogą być składane w następujący sposób:

• w formie papierowej – wydrukowane i prawidłowo podpisane potwierdzenie wygenerowane za pomocą platformy należy dostarczyć do Wydziału Spraw Społecznych i Mieszkaniowych Urzędu Miasta Kalisza, ul. Kościuszki 1a, I piętro, pok. 120, w dni robocze (poniedziałek–piątek) w godzinach od 7:30 do 15:30;

• w formie elektronicznej – za pośrednictwem:

◦ platformy ePUAP – adres elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP:

- /20t18jhef6/skrytka

- /20t18jhef6/SkrytkaESP

◦ usługi e-Doręczenia – adres elektronicznej skrzynki podawczej e-Doręczenia:

- AE:PL-93965-31079-RIEEI-28

przy czym dokumenty muszą być opatrzone wymaganym podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym) zgodnie z obowiązującymi zasadami doręczeń do Urzędu Miasta Kalisza.

W przypadku złożenia potwierdzenia drogą elektroniczną, należy dodatkowo przesłać wiadomość e-mail na adres: wssm@um.kalisz.pl, informującą o złożeniu potwierdzenia drogą elektroniczną. Za datę dostarczenia potwierdzenia złożenia oferty uznaje się datę i godzinę wpływu do Urzędu Miasta Kalisza.

Honorata Urbańska, Wydział Spraw Społecznych i Mieszkaniowych
Wersja do druku
Wersja PDF